Magdalena Gałuszka-Nyk

Wykształcenie

  • Studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Język polski w komunikacji społecznej, specjalność: Logopedia.
  • Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
  • Psychodynamiczne studium socjoterapii i psychoterapii dzieci i młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym – w trakcie realizacji.

Wybrane kursy, szkolenia, staże

  • Szkolenie warsztatowe: „Terapia dzieci jąkających się w nurcie modyfikacji jąkania” – trening umiejętności, superwizja w procesie terapii jąkania, udział w rocznym stażu (prowadząca: Jagoda Tuchowska).
  • Warsztaty LOGOLab „Dialog bez barier w kontaktach z dziećmi jąkającymi się” i „Skuteczna interwencja w jąkaniu” (dr hab. prof. Katarzyna Węsierska).
  • Szkolenie uprawniające do przeprowadzania diagnozy standaryzowanym testem – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD.
  • Szkolenie uprawniające do przeprowadzania diagnozy standaryzowanym testem – Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF.
  • Warsztat „Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego APD – praktyczny model postępowania diagnostycznego w ujęciu pedagogicznym i audiologicznym” (mgr Aleksandra Stojak).
  • Kurs „Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym” – tytuł terapeuty ręki I i II stopnia.
  • Zaangażowanie w organizację II Ogólnopolskiego Sympozjum Logopedycznego „Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy”; KOMLOGO oraz
  • „Diagnoza i terapia logopedyczna w perspektywie światowej”; UJ.

Doświadczenie zawodowe

  • Praca logopedyczna z dziećmi i młodzieżą w Prywatnej Szkole Salwator (dyslalia, dysleksja, jąkanie, dwujęzyczność, zaburzenia przetwarzania słuchowego APD, dysfonia, autyzm).
  • Praca logopedyczna i psychoedukacyjna z dziećmi z niepłynnością mowy (jąkanie, giełkot) w Centrum Terapii i Psychoedukacji; pod stałą superwizją.