Wykształcenie
- Studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Język polski w komunikacji społecznej, specjalność: Logopedia.
- Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Psychodynamiczne studium socjoterapii i psychoterapii dzieci i młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym – w trakcie realizacji.
Wybrane kursy, szkolenia, staże
- Szkolenie warsztatowe: „Terapia dzieci jąkających się w nurcie modyfikacji jąkania” – trening umiejętności, superwizja w procesie terapii jąkania, udział w rocznym stażu (prowadząca: Jagoda Tuchowska).
- Warsztaty LOGOLab „Dialog bez barier w kontaktach z dziećmi jąkającymi się” i „Skuteczna interwencja w jąkaniu” (dr hab. prof. Katarzyna Węsierska).
- Szkolenie uprawniające do przeprowadzania diagnozy standaryzowanym testem – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD.
- Szkolenie uprawniające do przeprowadzania diagnozy standaryzowanym testem – Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF.
- Warsztat „Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego APD – praktyczny model postępowania diagnostycznego w ujęciu pedagogicznym i audiologicznym” (mgr Aleksandra Stojak).
- Kurs „Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym” – tytuł terapeuty ręki I i II stopnia.
- Zaangażowanie w organizację II Ogólnopolskiego Sympozjum Logopedycznego „Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy”; KOMLOGO oraz
- „Diagnoza i terapia logopedyczna w perspektywie światowej”; UJ.
Doświadczenie zawodowe
- Praca logopedyczna z dziećmi i młodzieżą w Prywatnej Szkole Salwator (dyslalia, dysleksja, jąkanie, dwujęzyczność, zaburzenia przetwarzania słuchowego APD, dysfonia, autyzm).
- Praca logopedyczna i psychoedukacyjna z dziećmi z niepłynnością mowy (jąkanie, giełkot) w Centrum Terapii i Psychoedukacji; pod stałą superwizją.